Články & návody

Firmy pro Vás

Bc. Richard Kunovský, EFAvytvoření finančního plánu k dosažení finanční svobody.

Euro palety Brno - EURO palety o rozměrech 1200 x 800 mm.

S.B. Comp. spol. s r.o. - hmoždinky a kotvy do betonu.

Senior Park Hrádek nad Nisou - alternativa pro domov pro seniory Liberec.

Rekvalifikační kurzy Praha - široká nabídka rekvalifikačních kurzů v Praze a okolí. Možnost přidat kurz zdarma.

Zastřešení bazénů Desjoyaux - montáž zastřešení bazénů v Ostravě a okolí.

Joppa Logistics s.r.o - nadrozměrná doprava po ČR i v EU.

STK Nová - STK Olomouc. Technická kontrola vozidel včetně kontroly světlometů.

MKM Jazyková škola Brno - skupinové jazykové kurzy v centru Brna.

Vinařství Plaček - kupujte víno přímo od vinaře.

DW HYGIENA s.r.o. - HACCP na míru Želiv.

Otevreniauta.cz - nouzové otevření auta v Brně a okolí.

Strikanysklolaminat.cz - rekonstrukce bazénů v Brně a okolí.

Plastická chirurgie MUDr. Šárka Stiborová - plastické operace prsou v Brně.

JD Decentia, s.r.o. Praha - účetnictví online.

Kdo je copywriter a proč ho potřebuje i vaše firma?

Kdo je copywrtiter a co dělá?

Copywriter je člověk, který se živí copywritingem. Dobře, tahle odpověď vám asi moc nepomohla, tak se na to podíváme do hloubky. Copywriting je zjednodušeně psaní reklamních a marketingových textů, které mají za úkol prodej služeb a výrobků.

Psaní reklamních textů však není jediný úkol. Copíci umí napsat čtivé články na blog, vytvořit popisky kategorií či produktů, napsat posty na sociální sítě a mnoho dalšího. Tato profese je neprávem podceňovaná, protože psát umí přece každý. To je sice pravda, ale jen málokdo zvládne psát tak dobře, jako copywriter.

Protože neexistuje žádná škola, která vás na tuto pozici připraví, tak mají tito lidí vystudované jiné obory. Snadno narazíte na člověka s přesahem do marketingu, grafiky nebo někoho se specializací na právě váš obor podnikání.

Proč do něj investovat?

Vrhnout se sám do vod byznysu může být složité. Potřebujete alespoň minimální znalost marketingu, protože bez něj se o vás nikdo nedozví. Potřebujete také nastavit hlas své značky a zvolit si komunikaci a s tím vám pomůže právě copywriter.

Možná máte jasnou představu, jaký styl komunikace se vám líbí, ale vaše cílová skupina nemusí sdílet stejný názor. Copíci mluví jazykem zákazníků a díky tomu můžete mluvit přímo k nim. Důsledná komunikace je základem úspěchu při tvorbě každého love brandu.

Přestože se říká, že lidé na internetu nečtou, tak musíte psát. Dobrý pisálek zvládne čtenáře vtáhnout a důmyslně zvolenými prvky předá přesně ty informace, které potřebujete. Znalost těchto triků je přesně ten rozdíl, díky kterému se vyplatí do copywritera investovat.

Jak probíhá spolupráce

Pokud se rozhodnete investovat do pisálka textů, tak máte na výběr ze spousty lidí. Pročtěte reference a doporučení, ale dejte také na lidskou stránku věci. Tento člověk se bude podílet na tvorbě vaší značky a s někým naladěným na jednu vlnu bude spolupráce lépe šlapat.

Copywriter se vás bude vyptávat. Aby o vás dokázal napsat něco smysluplného, tak vás musí dobře poznat. Můžete mu samozřejmě zaslat veškeré informace o firmě v psané podobě, ale několik osobních otázek mu poskytne mnohem více materiálu.

Přečtěte si také, jaké jsou na trhu Zemědělské trysky nebo jak na Vedení účetnictví či daňové evidence.

Fotografie